Det ska börjas i tid

Idag kom Henrik hem efter att ha hämtat barnen från dagis och säger:
- Verner har skaffat flickvän.

Verner leker massor med en tjej som heter Cajsa, jag tror att de är ungefär lika gamla och de har alltid gillat att leka samma lekar eftersom Verner gärna är i dockvrån. Nu fick vi höra att de hämtar varann till lek och personalen sa att Verner har fått en flickvän.
Fniss, inte trodde jag att man som mamma redan skulle höra såna saker.
Att denna Cajsa ska bjudas hit hem och leka tycker Verner är självklart!
image55

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det ska börjas i tid...kul att han redan har en flickvän =) Alltid trevligt när barnen har bra kompisar att leka med.

En fråga till dig, den här amerikanska städlistan du skrev om tidigare i bloggen. Jag blev nyfiken på den, skulle behöva få lite ordning på städandet.

2008-01-12 @ 08:56:15
Postat av: Vivi

Städlistan - jag är med i denna yahoogrupp:
http://groups.yahoo.com/group/FlyLadyMentors
Man får massor av mail varje dag, det mesta kastar jag i papperskorgen, men man får också ett mail per dag med dagens uppgift.

Du kan också läsa mer på flylady.com

2008-01-13 @ 23:00:34
Postat av: Kristin

Det låter som något jag verkligen behöver. Hör av mig om jag gör några framsteg eller hur det går.

2008-01-14 @ 11:24:37
Postat av: Vivi

Kristin, du får gärna maila mig eller lägga mig på msn: [email protected]

2008-01-14 @ 12:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0